14 Şubat 2018 Çarşamba

Bir ekmeği beraber bölüşerek yemektir hüner - Gel dedin geldim Abdurrahman Çavuş - Volta cezanın törpüsüdür

nereye gidiyoruz
yalın ayak yüreğimiz
gülümseyen yüzlerimizle
 
bilmiyoruz
bilmekte istemiyoruz.
- Abdullah ANAR
 
Afrika'da her sabah bir ceylan uyanır,  En hızlı aslandan daha hızlı koşması gerektiğini yoksa öleceğini bilir.
 Afrikada her sabah bir aslan uyanır,  En yavaş ceylandan daha hızlı koşması gerektiğini yoksa aç kalacağını bilir.
 Aslan ya da ceylan olmanızın bir önemi yoktur. Yeter ki güneş doğduğunda koşmak zorunda olduğunuzu bilin.




------------------


https://www.youtube.com/watch?v=QMg19hbVQzY



Carl Sagan - Pale Blue Dot/Soluk Mavi Nokta


--------------------











----------------------------




 
Bir Hattori Hanzo değil belki ama sanatı görülmeye değer...


--------------------
Ethics are the moral or honest way to behave. Etiquette is the polite and "proper" way to behave..






---------------------




"Benim adım Tatar Ramazan, ben bu oyunu bozarım!" 


-Haksızlığın karşısında duran, fukaranın ve güçsüzün yareni Tatar Ramazan



Üsküdarlı değil ulan, Ustura Kemal…








 --------------------------------


Lahmacun siparişinde 2 ile 3 arasında kalınan an modern insanın en büyük problemlerindendir. İçinde hayatın sırrı saklıdır. 2 söylersen asla yetmez, hayıflanırsın.


3 söylersen fazla gelir, pişman olursun. Bir dahaki sefere 2 söyleyeyim dersin. Bir dahaki sefere 2 söylersen asla yetmez...


 


Gençken hiç öyle dertlerim yoktu, 4 tane gömüp üstüne künefeyi de yerdim. Bir de keyif çayı. Şimdi ise 2 mi yesem 3 mü yesem diyorum. Herhalde bir müddet sonra 1 mi 2 mi derken 4 kollu gelecek peşinden..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder