5 Mart 2011 Cumartesi

Futbol Yorum / Böyle Sonuca Korum

GRAMAFON7LATERNA2
    
KondisyonGüçlü Bitmiş
İtirazYoğun Normal
HırsMevcut Cool
Kahve Falı3 Farklı Mağlubiyet Yol Gözüktü
RealitySıkı Galibiyet Hüsran
    
Tugay**Bülent**
Nuri**Erkan**
Düzgün**Kaan**
Ayhan***Zeki**
Ufuktan***Ertan**
Kayhan Güllü***Tolga**
Osman Mustafa**Halil***


 







GRAMAFON: Sadece 78 devirli tas plaklar çalınır. Gramofonda müzik dinlemek oldukça emek ister, yandaki kolu çevirerek devir ayarlanır, her plak için ayrı iğne takılır ama başka hiç bir müzik aletinden alamadığınız bir tadı vardır.

LATERNA: Herkesten kaçarak uzaklaşmak istenilen çokta ender olmayan anlardaki hayallerimin çalgısı. Bir latin amerika ülkesinin tozlu yollarında laterna müziği eşliğinde, çıplak ayak, rengarenk fırfırlı bir elbise içinde ve kulağımın arkasında bir gülle dansediyor olmak.* ama mutlaka laterna olacak, öyle keman falan değil. İlginç, büyülü, eski zaman çalgısı. (Kaynak: Ekşi Sözlük)
 
Bir Kalecinin Gözünden Futbol Maçı:

Enerji yoksunu bizim takım (Laterna-Turuncu) daha az efor sarfetmek için sahayı enlemesine kullanıyordu. Bu enlemsel davranışın hücum açısından elbetteki handikapları oluyordu. Kaleye çekilen şutlarımız doğrudan değil, asimetrik paralel stilinde oluyordu. Rakip takım ise (Gramafon-yeşil) yeşil brandalarına sarınmış sahanın her bölgesinde yeraltı faaliyetlerini gerçekleştirmekteydi. Ne yalan söyleyeyim, degaj yada pas atacağım zaman sahaya şöyle bir baktığımda yeşilleri her yerde görüyor, bizim oyuncular diye heveslenip onlara pas atmamak için kendimi zor tutuyordum. Arada pas atmamışta değilim hani. Laterna dışarıdan bakılınca aşırı yorgun bir hava veriyor (içimizde yorgun) ama gramafon tufaya gelmiyordu. Daha ilk dakikada Düzgün'ün aşırtma vuruşu dışarı çıkacak diye beklerken, gol olduğunun gecikmeli olarak farkına varabildim (Zaman ayarlı rölede yok ki kafamda nasıl oldu bilmiyorum). Olacağı belli zaten. Beş numara gözlüklerimle kaleye geçirmişler, birde kartalın keskin gözlerini bekliyorlar ha şaşarım. Bizim takımda en çok güvendiğim Tolga daha oyunun başında malzeme tedariğinde falso vermiş. Ayakkabı değişimi yapıyoruz. Ayakkabının mı, ayağın mı kerameti bilmiyorum, orta sahadan mermi hızındaki şutu gol oldu. Tugay, gol sonrası sadece balistik testlerine katılabildi. Yahu, bu Ufuktan ve Ayhanda daha demin kendi sahalarındaydı nasılda hemen gelmişler kalemize (Dumur vaziyetleri). Yine mi korner. Nuriye kafa vurdurmayın dedik kaç kere. Osmanı tut oğlum, Osmanı, bak demedim mi. Kayhan sıkı geliyor, aman dikkat. Dur şu Tugaya kaleden kaleye bir gol atayımda aklı şaşsın, tüh be nasılda çıkarıyor şutları. Laterna ilk hareketlerde başarılı olmakla birlikte, olayı tamamına taşıyamayıp sınıfta kalıyordu. Gramafon tempolu oyunuyla, harcadıkları eforla kazanmayı hak ettiği aşikar. Ama bunu yüzlerine söylemeyeceğim. Biz aslında yenecektik ama zemin kötüydü, hakem hatası vardı gibi çeşitli bahaneler üreteceğim. Fala meşgul etmeyin bahane bulmam lazım şimdi....

Diğer Kalecinin Gözünden Aynı Futbol Maçı:

Bizim ekip tabiki güçlü kardeşim. Bak görürsün 15 fark en azından. Yürü be Gramafon kim tutar bizi. Bak dakka bir gol bir. Ben dedim, Karton Bülent meziyetlerini sergilemeye başladı. Sonuç aşikar gibi. Eksik adamlada oynanmıyormuş rahat be. Koşmak çokta yetmiyormuş, Halil nede sarkıyor kaleye kaleye. Ulan, bunları ne düşünüyorsun bak Tolga çakıverdi hemen golü. Erkanıda geçemedi bizimkiler nasıl iştir. Kaan'dan korkmam o kadar ama ara arada gözlerim neme lazım, yapıverir birşeyler kaşla göz arasında.Zeki, Zeki maç etmeye maç etmeye formdan düşmüşsün. Eskiden olsa tutabilirmiydik seni. Ertan tam düşündüğüm gibi. Hücumda iyi ama kondisyonu eksik. Çok çalışman lazım Ertan çok.


Sonuç: Laterna bu futbolla turnuvaya katılmamalı. Gramafonda as elemanları takıma almış ama, turnuva için daha çok çalışması gerekli.

Beni çağırmadınız,kalkıp ben kendim geldim.
Uzaklardan size bir haber getirdim geldim.
Özdemir ASAF

İyi şairdir. Tez okunula.

Keten Helvacı'dan hepimize iyi günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder